Промене наставног процеса настале пандемијом вируса Corona подстичу наставнике да наставе константно учење, прилагоде наставну праксу, размењују добру праксу. Како се део образовног процеса преко ноћи из учионица „преселио“ у е-простор, велики је изазов прилагодити се. Међутим отварају се и могућности за нове идеје, како да оно што смо радили у учионици сада радимо на платформама.
Саша Митровић, учитељ ОШ „Светозар Марковић“ из Врања пријавио се на конкурс који је расписао NALED и Организација за развој каријере и омладинског предузетништва „Connection“ у сарадњи са МПНТР, ЗУОВ-ом, Републичким секретаријатом за јавне политике и USAID-ом.
Наставна јединица „Придеви“ је интерактивна, аудио конференција на ZOOM платформи.
Час задовољава све методичке критеријуме, а оно што је најкарактеристичније јесте коришћење дигиталних алата који омогућавају да ученици активно током свих делова часа патриципирају.
Дугогодишње учешће у пројекту Образовање за права детета, стечена знања и изграђени ресурси допринели су да ова наставна јединица уђе у одабир најбољих онлајн наставних јединица. У делу самоевалуације учитељ је користио чек листу из Стандарда квалитета часа која је у школи усвојена за реализацију часова о правима детета али је нашла примену и на осталим часовима у циљу обезбеђивања квалитета. Такође су и ученици имали прилику да евалуирају час користећи дигитални алат SurveyMonkey што је као пракса успостављено у школи јер обезбеђује учешће ученика у одлучивању о питањима која их се тичу. Наставну јединицу можете погледати ОВДЕ.
За наставну јединицу можете гласати за #88 на сајту: www.jpd.rs/konkurs
Тијана Ђокић,
Директорка школе и члан ОПД тима