ДЕЧИЈА ПРАВА У МЕЂУПРЕДМЕТНИМ КОМПЕТЕНЦИЈАМА

Последње часове наставе ликовне културе ученици су провели у естетском уређењу школе и сређивању кабинета за ликовну културу. Насликан је један мурал, осликани су прозори у школској библиотеци, освежени су стари мурали, офарбани радијатори и очишћен је кабинет за ликовну културу. 

У акцијама су учествовали ученици који су прошли обуку за Ученички парламент, а њима су се придружили и остали ученици. У недавном анкетирању ученика, изражена је жеља и предлог за оваквим видом учешћа у животу школе. Током распремања учионице, вршена је примарна селекција отпада и остварени су циљеви и исходи наставе ликовне културе који су одређени и међупредметним компентенцијама. Оваквим акивностима и начином рада, осим естетске компетенције, ученици се оспособљавају и да изражавају своје идеје, замисли, поруке, ставове, емоције, проналазе могућа решења, конструктивно и креативно доприносе раду групе, ангажује се у реализацији преузетих обавеза у групи, развијају толеранцију и поштују разлике, брину о свом окружењу и заштити природних ресурса.

Наведе активности резултат су сарадње наше школе са Ужичким центром за права детета који реализује пројекат „Образовање за права детета“, уз подршку Песталоци дечје фондације.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *