Како да образујем дете у духу толеранције, недискриминације, ненасиља? На који начин могу да остварујем права детета на партиципацију, приступ одговарајућим информацијама? Како да заштитим приватност детета? На који начин дете може да слободно тражи и прима релевантне информације о различитим аспектима школског живота? Како дете може да учествује у доношењу одлука које га се тичу? На који начин могу да применим трансформативни дијалог у образовану о правима детета? На који начин школа може да промени Индекс, инструмент за процену остварености права детета у образовно-васпитном систему? Који су то све стандарди и мере неопходни за успостављање пуног поштовања права детета? Како носиоци одговорности могу на ефикасан начин да врше процену остварености датих стандарда у оквиру својих надлежности и делокруга рада?
Ово су само нека од питања која су разматрана на једнодневној обуци Индикатори остварености права детета у образовању одржаној 1. марта 2015.године у Ужицу са наставницима из ОШ „Нада Матић“ и Прве основне школе краља Петра II. Обука је реализована у оквиру пројекта Образовање за права детета.
Invalid Displayed Gallery