Ови учесници сматрају да изабрани ученик треба да поседује следеће особине:
- да буде одговоран, пристојан, дисциплинован;
- емотиван, храбар, смирен, вешт, домишљат, упоран;
- стрпљив, сигуран у себе, самопоуздан, нема трему;
- слободан, весео, комуникативан, духовит, креативан, свестран, маштовит;
- вредан, културан, за пример другима, одличан ђак, добар друг;
- има жељу да глуми, залаже се, прихвати улогу која му је понуђена;
- буде редован на пробама, озбиљан у раду;
- има добро памћење;
- гласно и јасно говори, мења глас у складу са потребама улоге, уживи се у улогу, изражајно рецитује, има смисао за хумор;
- лепо пева, има добру моторику, сналази се на сцени, слободан је пред публиком, спретан;
- зна да очара публику, талентован је, харизматичан.
Поред овога, група ученика који су завршили тренинг о дечијим правима су реализовали своје акционе планове у виду радионица за вршњаке, креирања постера, сређивања клупа у свлачионицама и др. У школи је такође реализован и конкурс за изглед једнолиста за Ученички парламент