Блумову таксономију смо обновили и применили кроз интерактивне методе, користећи различите врсте и нивое мишљења.Учесници су у оквиру малих група процењивали и разврставали готове примере задатака – примењивали су своја знања, анализирали, вредновали.
Након тога, креирали су нове задатке у складу са Блумовом таксономијом, што значи да је у процесу рада била обезбеђена и синтеза. Сматрамо да је овакав начин рада био добар модел за оно што желимо да наставници примењују у свакодневном раду.
Формиране су збирке материјала и примера подстицајних задатака, израђени су панои, мапе ума и нека наставна средства.
Атмосфера у току рада је била веома позитивна.Учесници су подстицајно деловали једни на друге.
Израђени и понуђени потрошни материјал је остао на располагању наставницима у оквиру центра за индивидуализацију наставе.
Активности осмислиле и организовале – Зденка Миливојевић и Милена Мијалковић.